جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سعید خرسند کاظمی ( هذیون )
آخرین اشعار ناب سعید خرسند کاظمی ( هذیون )
|
به دور از این شعرها که همگی بروند به جهنم
تو برام ایین دین مقدسی همچون مسیح ،
کز عشق افتاد به بندگی
من برای تو تمام گزینه هایم را به دور میریزم
به یاد چشمای تو سیاه میکنم چشمان دیگر را
تا مرز کفر بالا میروم حتی اگر خدایی را نشناسم
قسم به لبهایت ،که این اخرین معجزه عشق هستی من است
که این معجزه تمام ایمان من هست
به چشمانت قسم که این هشت خط را برای تو نوشتم
عشقم را بپذیر که جز این کافری بیش نیستم
قسم به چشمانت ، مرا از مدح سراییت محروم نکن
دین جدیدی بر پا میکنم ، که چشمانت خدایم است و بس
همین را دارم که بگویم از تمام مال دنیا چشمانت را نبند
تقدیرم را با جهنم گره نزن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.